WYJAZDY I POWROTY poszczególnych turnusów

Miejsce zbiórki i powrotu wszystkich turnusów: parking   przy Torwarze, ul. Czerniakowska

 

Murzasichle k. Zakopanego 04.08- 17.08.2016

Adres placówki; Pensjonat „U Ziomka” ul. Sądelska 90a  Murzasichle

Kierownik kolonii  Rafał Kabattek

Data wyjazdu: 04.08. 2016 /czwartek/ godz.  09.00

Data powrotu: 17.08. 2016 /środa/ około 18.00

 

Łeba I  06.07-19.07.2016

Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy „Ania” ul. Kolonijna 4, 84-360 Łeba

Kierownik kolonii: Magdalena Juszczyk

Data wyjazdu: 06.07.2016 /środa/ godz.  8.00

Data powrotu: 19.07.2016 /wtorek/ około 18.00

 

Łeba  II 07.07-20.07.2016

Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy „Ania” ul. Kolonijna 4, 84-360 Łeba

Kierownik kolonii: Rafał Kabattek

Data wyjazdu: 07.07.2016 /czwartek/ godz. 8.00

Data powrotu: 20.07.2016 /środa/ około 18.00

 

Mrozy I 25.06-08.07.2016

Kierownik kolonii: Beata Gidaszewska

Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy „Leśny Dwór”   Mrozy k. Ełku

Data wyjazdu: 25.06.2016 /sobota/ godz. 10.00

Data powrotu: 08.07.2016 /piątek/ około 15.00

 

Mrozy II 09.07-22.07.2016

Kierownik kolonii: Beata Gidaszewska

Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy „Leśny Dwór”   Mrozy k. Ełku

Data wyjazdu: 09.07.2016 /sobota/ godz.  10.00

Data powrotu: 22.06.2016 /piątek/ około 15.00

 

Smardzewice 1.08- 14.08.2016

Adres placówki: Ośrodek Szkoleniowo-wypoczynkowy INWEST, ul. Klonowa 14,

Kierownik kolonii: Katarzyna Jacenciuk

Data wyjazdu:  1.08.2016 /poniedziałek/ godz. 10.00

Data powrotu: 14.08.2016 /niedziela/  około 14.00

 

Informacje dla rodziców:

  1. Prosimy przed podróżą na śniadanie, nie podawać dzieciom produktów mlecznych
  2. Prosimy aby dzieci, które maja chorobę lokomocyjną wzięły odpowiednio wcześniej Aviomarin.

Prowiant na drogę:

  1. Prosimy aby dzieci w prowiancie  do autokaru miały napoje niegazowane (najlepiej woda)
  2. Prosimy o zrobienie kanapek najlepiej z żółtym serem
  3. Prosimy aby w czasie podróży dzieci nie jadły produktów mlecznych, słodyczy zawierających czekoladę, chipsów itp.
  4. Jeśli na kolonie jedzie rodzeństwo prosimy aby każde dziecko miało swój prowiant na drogę.

Przed autokarem:

  1. Leki w podpisanej imieniem i nazwiskiem dziecka torebce oddajemy pielęgniarce na parkingu przed wyjazdem. . Prosimy aby wyposażyć dziecko w wystarczającą na 14 dni ilość leków.

Prosimy o oddanie razem z lekami zaświadczenia od lekarza na co jest dziecko chore, jakie leki przyjmuje i w jakiej dawce. Bez w/w zaświadczenia pielęgniarka nie poda żadnego leku Państwa dziecku. Dzieci z choroba lokomocyjną powinny posiadac AVIOMARIN (1 opakowanie)

  1. Kieszonkowe Prosimy, aby kwota kieszonkowego nie przekraczała 100 zł. Koperty z

kieszonkowym można przekazać pod autokarem opiekunom: prosimy by na kopercie napisać imię i nazwisko dziecka, a także aby kwota była w drobnych nominałach, by móc dzieciom dawać pieniądze codziennie. Organizator kolonii nie ponosi odpowiedzialności za pieniądze dziecka, które nie zostały przekazane kadrze do depozytu

  1. Prosimy, aby dzieci nie zabierały ze sobą drogich aparatów telefonów komórkowych oraz innych wartościowych rzeczy (np telefon komórkowy, aparat fotograficzny, MP3, Za rzeczy wartościowe będące w  posiadaniu dziecka organizator nie ponosi odpowiedzialności.

Jeżeli planujecie Państwo dać dziecku na wyjazd telefon komórkowy, prosimy by był podpisany i z ładowarką (PIN do telefonu prosimy zapisać dziecku w notesiku lub nakleić na telefon). Dzieci będą mogły korzystać z telefonu w wyznaczonym czasie.

Bagaż dziecka:

  •  piżama
  • wygodne buty do chodzenia, trzymające kostkę, na grubej podeszwie, sandały i buty sportowe.
  • kurtkę od deszczu lub płaszcz foliowy,
  • koniecznie środki przeciwko komarom i kleszczom w kremie oraz krem z filtrem przeciwsłonecznym,
  • strój kąpielowy
  • 3 ręczniki,
  • klapki pod prysznic,
  • koniecznie nakrycie na głowę chroniące przed słońcem /czapka lub chustka/,
  • bielizna codzienna minimum 13 kompletów (majtki, skarpetki, bluzy, spodnie, krótkie spodenki, koszulki z krótkim i długim rękawem, piżamę dresy, bluzy)
  • plecak na wycieczki
  • miś Przytulanka
  • torebki na odzież używaną
  • kosmetyki codziennego użytku: szczotka i pasta do zębów, szczotka do włosów, mydło lub płyn do mycia, szampon do włosów (dzieci starsze: dezodorant)
  • leki, które dziecko przyjmuje (AVIOMARIN),
  • odzież i rekwizyty potrzebne do organizowania teatrzyków, bali przebierańców,
  • bidon na napoje.

 

DODATKOWA INFORMACJA DLA DZIECI WYJEŻDŻAJĄCYCH NA TURNUS MUZYCZNY DO SMARDZEWIC:

PROSIMY ABY DZIECI ZABRAŁY:

  • INSTRUMENT –przygotowany do podróży i podpisany
  • Pulpit na nuty
  • Zegarek, żeby nie spóźniać się na zajęcia muzyczne,
  • Strój galowy na koncert finałowy (najlepiej biała góra, czarny dół, odpowiednie obuwie)

ZAPRASZAMY NA KONCERT FINAŁOWY W DNIU 12.08.2016 O GODZ 17.00