KOLONIE 2016 – informacje dla rodziców
WYJAZDY I POWROTY poszczególnych turnusów
Miejsce zbiórki i powrotu wszystkich turnusów: parking przy Torwarze, ul. Czerniakowska
Murzasichle k. Zakopanego 04.08- 17.08.2016
Adres placówki; Pensjonat „U Ziomka” ul. Sądelska 90a Murzasichle
Kierownik kolonii Rafał Kabattek
Data wyjazdu: 04.08. 2016 /czwartek/ godz. 09.00
Data powrotu: 17.08. 2016 /środa/ około 18.00
Łeba I 06.07-19.07.2016
Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy „Ania” ul. Kolonijna 4, 84-360 Łeba
Kierownik kolonii: Magdalena Juszczyk
Data wyjazdu: 06.07.2016 /środa/ godz. 8.00
Data powrotu: 19.07.2016 /wtorek/ około 18.00
Łeba II 07.07-20.07.2016
Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy „Ania” ul. Kolonijna 4, 84-360 Łeba
Kierownik kolonii: Rafał Kabattek
Data wyjazdu: 07.07.2016 /czwartek/ godz. 8.00
Data powrotu: 20.07.2016 /środa/ około 18.00
Mrozy I 25.06-08.07.2016
Kierownik kolonii: Beata Gidaszewska
Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy „Leśny Dwór” Mrozy k. Ełku
Data wyjazdu: 25.06.2016 /sobota/ godz. 10.00
Data powrotu: 08.07.2016 /piątek/ około 15.00
Mrozy II 09.07-22.07.2016
Kierownik kolonii: Beata Gidaszewska
Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy „Leśny Dwór” Mrozy k. Ełku
Data wyjazdu: 09.07.2016 /sobota/ godz. 10.00
Data powrotu: 22.06.2016 /piątek/ około 15.00
Smardzewice 1.08- 14.08.2016
Adres placówki: Ośrodek Szkoleniowo-wypoczynkowy INWEST, ul. Klonowa 14,
Kierownik kolonii: Katarzyna Jacenciuk
Data wyjazdu: 1.08.2016 /poniedziałek/ godz. 10.00
Data powrotu: 14.08.2016 /niedziela/ około 14.00
Informacje dla rodziców:
- Prosimy przed podróżą na śniadanie, nie podawać dzieciom produktów mlecznych
- Prosimy aby dzieci, które maja chorobę lokomocyjną wzięły odpowiednio wcześniej Aviomarin.
Prowiant na drogę:
- Prosimy aby dzieci w prowiancie do autokaru miały napoje niegazowane (najlepiej woda)
- Prosimy o zrobienie kanapek najlepiej z żółtym serem
- Prosimy aby w czasie podróży dzieci nie jadły produktów mlecznych, słodyczy zawierających czekoladę, chipsów itp.
- Jeśli na kolonie jedzie rodzeństwo prosimy aby każde dziecko miało swój prowiant na drogę.
Przed autokarem:
- Leki w podpisanej imieniem i nazwiskiem dziecka torebce oddajemy pielęgniarce na parkingu przed wyjazdem. . Prosimy aby wyposażyć dziecko w wystarczającą na 14 dni ilość leków.
Prosimy o oddanie razem z lekami zaświadczenia od lekarza na co jest dziecko chore, jakie leki przyjmuje i w jakiej dawce. Bez w/w zaświadczenia pielęgniarka nie poda żadnego leku Państwa dziecku. Dzieci z choroba lokomocyjną powinny posiadac AVIOMARIN (1 opakowanie)
- Kieszonkowe Prosimy, aby kwota kieszonkowego nie przekraczała 100 zł. Koperty z
kieszonkowym można przekazać pod autokarem opiekunom: prosimy by na kopercie napisać imię i nazwisko dziecka, a także aby kwota była w drobnych nominałach, by móc dzieciom dawać pieniądze codziennie. Organizator kolonii nie ponosi odpowiedzialności za pieniądze dziecka, które nie zostały przekazane kadrze do depozytu
- Prosimy, aby dzieci nie zabierały ze sobą drogich aparatów telefonów komórkowych oraz innych wartościowych rzeczy (np telefon komórkowy, aparat fotograficzny, MP3, Za rzeczy wartościowe będące w posiadaniu dziecka organizator nie ponosi odpowiedzialności.
Jeżeli planujecie Państwo dać dziecku na wyjazd telefon komórkowy, prosimy by był podpisany i z ładowarką (PIN do telefonu prosimy zapisać dziecku w notesiku lub nakleić na telefon). Dzieci będą mogły korzystać z telefonu w wyznaczonym czasie.
Bagaż dziecka:
- piżama
- wygodne buty do chodzenia, trzymające kostkę, na grubej podeszwie, sandały i buty sportowe.
- kurtkę od deszczu lub płaszcz foliowy,
- koniecznie środki przeciwko komarom i kleszczom w kremie oraz krem z filtrem przeciwsłonecznym,
- strój kąpielowy
- 3 ręczniki,
- klapki pod prysznic,
- koniecznie nakrycie na głowę chroniące przed słońcem /czapka lub chustka/,
- bielizna codzienna minimum 13 kompletów (majtki, skarpetki, bluzy, spodnie, krótkie spodenki, koszulki z krótkim i długim rękawem, piżamę dresy, bluzy)
- plecak na wycieczki
- miś Przytulanka
- torebki na odzież używaną
- kosmetyki codziennego użytku: szczotka i pasta do zębów, szczotka do włosów, mydło lub płyn do mycia, szampon do włosów (dzieci starsze: dezodorant)
- leki, które dziecko przyjmuje (AVIOMARIN),
- odzież i rekwizyty potrzebne do organizowania teatrzyków, bali przebierańców,
- bidon na napoje.
DODATKOWA INFORMACJA DLA DZIECI WYJEŻDŻAJĄCYCH NA TURNUS MUZYCZNY DO SMARDZEWIC:
PROSIMY ABY DZIECI ZABRAŁY:
- INSTRUMENT –przygotowany do podróży i podpisany
- Pulpit na nuty
- Zegarek, żeby nie spóźniać się na zajęcia muzyczne,
- Strój galowy na koncert finałowy (najlepiej biała góra, czarny dół, odpowiednie obuwie)
ZAPRASZAMY NA KONCERT FINAŁOWY W DNIU 12.08.2016 O GODZ 17.00